sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kärhö

Sain jokin aika sitten tyhjän istutuslaatikon, johon olen tänään istuttanut Siirin ja Iivarin kanssa kasveja. Sade vaan ropisi ja istutuslaatikko oli siirrettävä suojaan, ettemme kastuneet. Köynnösmateriaali on samaa, jota olen käyttänyt aikaisemmin tähän. Olen ostanut materiaalin Doloreksesta. Tein valkoiset kukat kopiopaperista piparinmuotoisella lävistimellä. Muotoilin kukkia hieman pinseteillä. Varren tein paperisista heteistä, joiden varret maalasin vihreällä ja kärjet keltaisella akryylimaalilla. Katkaisin sitten heteistä vain noin 1 cm kummastakin päästä käyttöön. Pujotin kukat varsiin ja liimasin nesitten köynnökseen kiinni ryhmiksi. Tuloksena syntyi kärhö.
Mystisempi juttu ovat sitten nämä violetit kukat. Tuleeko mieleen, mitä ne voisivat olla?
Ne ovat ulkoa kerättyjä ja kuivatettuja piharatamon kukkia, jotka olen maalannut violetilla akryylivärillä.  Lehdet olen leikellyt isoista muovilehdistä, jotka olivat jossain isossa kukassa.

1 kommentti: